Icon play
zamknij

teraz
na antenie

Wybierz radio, które chcesz słuchać

Radio kielce
Folk radio

teraz
na antenie

close

Co zrobić z zepsutym produktem?

- Zepsuty produkt to poniesione przez nas straty – mówił w „Na każdą pogodę” Mariusz Burchart, zastępca Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Ekspert do spraw konsumenckich stwierdził, że często ze względu na cenę produktu nie podejmujemy się reklamacji.

Autor: Paweł Solarz

05.03.2019 10:37

image 05.03.2019 Mariusz Burchart, zastępca dyrektora Świętokrzyskiego Inspektora Inspekcji Handlowej Fot. Jarosław Kubalski / Radio Kielce

Mariusz Burchart zaznaczył jednak, że każda reklamacja jest ważna dla sklepu, czy producenta. Jest to bowiem informacja o wadliwym produkcie, a tym samym o możliwości wadliwej całej partii tego wyrobu. Warto pamiętać, że sprzedawca ma obowiązek wydania paragonu. Ułatwi to ewentualne ubieganie się o reklamację, choć każdy inny dowód sprzedaży jest dopuszczalny. Jak mówił ekspert, w takiej sytuacji możemy prosić o zwrot pieniędzy, albo wymianę towaru na inny, dobry.

Pierwsza część rozmowy:

Druga część rozmowy:

icon-tag

Tagi do tego wpisu

Mariusz Burchart
other news

Podobne wiadomości

Ekspert: letni wypoczynek zaplanujmy już dziś

Ekspert: letni wypoczynek zaplanujmy już dziś

Ekspert: problem smogu nie znika z końcem zimy

Ekspert: problem smogu nie znika z końcem zimy

Reklamujemy urlop. Ekspert: mamy nowe prawo i większe możliwości

Reklamujemy urlop. Ekspert: mamy nowe prawo i większe możliwości

Ekspert: to dobry czas na znalezienie pracy sezonowej

Ekspert: to dobry czas na znalezienie pracy sezonowej